úterý 12. srpna 2014

1.díl na téma nežádoucí účinky očkování



Životní příběh jedné maminky, který vám zde uvádím, souhlasila po třetím emailu s jeho zveřejněním, i když se dlouho rozmýšlela. Maminku i obě děti znám osobně. Měl jsem tu čest je o zimních prázdninách trénovat na lyžích. Děti byly úžasné a tenkrát mi ani ve snu nenapadlo, co vše si prodělaly a čím celá rodina musela projít. Proto se ani nedivím jejich mamince, že tak dlouho váhala, než našla odvahu se s vámi o své zkušnenosti také podělit. To, co musela absolvovat jen svědčí o tom, o čem jsem se již zmiňoval několikrát na našem blogu. A tím jsou právě nežádoucí účinky očkování, které se neustále plošně na dětech provádí. Je na každém rodiči, jak se rozhodne, ale měl by také každý vědět něco o tom, co takové očkování obnáší nejen na začátku, ale i v budoucnu dítěte a jeho následného zdraví. Na nás rodičích pak je dobře zvažovat pro a proti, neboť nerozhodujeme o svém zdraví, ale o zdraví svých dětí. A v tom je velký rozdíl. Proto vám prostřednictvím projektu JAK NA DĚTI  a ŠŤASTNÁ RODINA zprostředkovávám skutečný příběh jedné z mnoha rodin, na které se očkování neblaze podepsalo.

TEXT EMAILU:

Dobrý den Radku,
již několikrát jsem sepisovala pár řádek, nebo alespoň si v hlavě dávala dopis dohromady s tím, jakou rychlostí blesku dopis pak napíšu a odešlu Vám ho. Pokaždé jsem se ale někde sekla, a pak si tak říkala, pošlu někdy příště, nebo neotravuj nesmysly…..
Dnes zkouším téma očkování  - náš příběh :o) 
Dcerka (dnes 8let) se narodila o 8 týdnů dřív. Proto jsem se rozhodla i o vakcínu tehdy "jemnějšího rázu" HEXU, ale samozřejmě i na radu lékařů. Sice se očkování různě oddalovala a dcera mi ve svém 1/2 roce zřejmě přišla do kontaktu s černým kašlem. Já jako naivní matka jsem plně lékaři důvěřovala, že vše je OK, ač pouze mluvil a neudělal žádné pořádné testy. No a od té doby dcera začala mít problémy s dýcháním, časté bronchitidy, až skončila zaškatulkovaná astmatik + alergik. Všichni – rodina + lékař - to řešili pouze tím : MÁME / MÁTE TO V RODINĚ, a je narozena dřív! Co chceš!
Přeskočím o kus dál v čase, asi tak o 3 roky. Narodil se syn - na termín a byl to pořádný chlapák. Ale ouha, od prvního očkování opět i u něj začaly zdravotní problémy. Smutné ale bylo i to , že v době očkování byla u nás na dovolené sestra. Ale s tím, že měla nosit roušku přes ústa a s dětmi nesměla přijít vůbec do kontaktu. Já se tyto informace náhodně dozvěděla od bráchy, když mi volal. Bohužel tady vyhrála sobeckost.................
Po každém dalším očkování měl syn problémy s nožkou, kdy plakal bolestí, nemohl na noze stát, brněla mu. I když se jen nosil. Lékaři pouze opakovali stejné naučené věty s úsměvem : Maminko nebojte, to nic není! Ale ten instinkt! A rehabilitace - tam byli a jsou lidé normální.
Když synovi bylo 1,5 roku, skončil po 2měsíční "léčbě" v nemocnici - 3 dny byl jen na kapačkách. Do týdne nás vyhodili, ač měl syn horečku, s tím že mu nic není a potřebují na víkend volný pokoj. Druhý den jsme byli ale v nemocnici znovu a světe div se, byl mu objeven nejen jedno stranný zápal plic, ale najednou byl oboustranný. Sama lékařka se divila, když porovnávala rentgeny! A aby si to syn prostě užíval ještě víc, přivezli jsme si nakonec z nemocnice ještě k tomu domů černý kašel. Prodělala jsem ho i já , ale i dcera.

A další smutný fór byl ten, kdy syn nedostal ATB na černý kašel, ale pouze na zápal plic, ač lékařka, na rozdíl ode mne, věděla synovu diagnozu. Až při kontrole, když jsem oznámila, že ATB asi nezabírají, s úsměvem mi lékařka sdělila, že toto ví celou dobu, že má syn brát jiné ATB a při tom suše prohodila diagnozu černého kašle ! Při tomto zážitku začala u mojí maličkosti velká vnitřní změna : lékař není skoro Bůh, který chce pomoci, ale úplný opak!

Lékařka mi ještě s úsměvem sdělila, že dnešní vakcíny jsou díky EU daleko slabší než dříve, aby neubližovaly dětem. Bohužel tyto vakcíny nesplňují to, co mají.  Takže se ptám, k čemu je takové očkování?? Jakékoliv. Jenže jak jde čas dál, bohužel jsem se letos v červnu po vynucených testech na co se dá, dozvěděla větu: Váš syn má boreliozu! Co?! Šok! Proč! Proč zrovna On! To má ale dárek k narozeninám!  Ale to přeci nejde, On klíště přeci vůbec neměl ?! Téměř měsíc šílených dávek ATB, aby vše bylo bez následků. A tak i začala hlodat zase nějaká ta pochybnost, zda dát očkovat či nedat očkovat. Na boreliozu stejně vakcína není, ale co ta encefalitida ......   Ale problémy po každém očkování ...........   ale co je lepší: zdravé naočkované dítě  ač s problém po tom, nebo nenaočkované dítě třeba s následky ......??????
 
Syn to vzal ale všechno s humorem vlastním: téma měsíce bylo doma  - klíště - a to se skloňovalo ve všech pádech :o))). Hrálo se na klíště, malovalo se klíště, ač syn není vůbec malíř, diskutovalo se o klíštěti, zpívalo se o klíštěti ...........  a jak prohlásil po dobrání ATB : UŽ JSEM ZDRAVEJ!    Tak je zdravej a čistí tělo úžasnými přípravky DIOCHI a Aloi gelem.
Zítra budeme mít kontrolní výsledky, tak snad další ATB nebudou hrozit.
Mějte se moc krásně a díky za Vaše články. Možná se i časem naučím chodit  "pravidelně" na FB.
                                                                                                           JANA a Mikulášek
S láskou a úctou váš osobní trenér Radovan 
P.S.: jaké zkušenosti máte s očkováním vy? Napište nám.

Žádné komentáře: